pondelok 1. apríla 2013

DIY: Korálkový prsteň


Vo viacerých bižutériách už nejaký ten čas vídam takéto prstene.
Najprv sa mi ktovie ako nepáčili, no po čase  som im prišla na chuť. Zdajú mi oveľa farebnejšie ako obyčajné prstene- zbožňujem farby- a tiež sú veľmi hravé. Ďalším plusom je, že si ich môžeme urobiť doma.

Návod v pokračovaní.










Budeme potrebovať:                         


bižutérny komponent-prsteň s očkami       
rôzne korálky
keltovací nit (počet nitov = počtu korálok)
kliešte
okrúhle kliešte




Postup:
1. Korálky nasunieme na nit. Asi 0,5- 0,8 cm od korálky odstrihneme prebytočný nit. Zvyšnú časť nitu pomocou okrúhlych klieští ohneme-ale nie úplne aby sa ešte očko na nite dalo prevliecť cez prsteň.

                          

2. Nit s korálkou prevlečieme cez očko prsteňa a nit dotlačíme pomocou okrúhlych klieští.


3. Takto postupujeme až dokým nie je celý prsteň hotový.

              




Tak, čo vy na to? :)

3 komentáre:

  1. Wow- to je veľmi pekný prsteň :) Na mojom blogu si sa ma pýtala, či by som nechcela, aby sme sa vzájomne sledovali :) Ja som ťa followla cez bloglovin aj cez GFC a potešilo ma, keby si followla aj ty mňa :)

    http://mycolourdream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Sledujem už aj ja, aj cez GFC, aj cez bloglovin. :)

      Odstrániť
  2. Fica lindo, com certeza vou fazer. Beijos!
    beijos ♡
    likearocklikearoll.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť